R1150 GS 1999-2004 - Allroadmoto
Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Wij helpen je graag met zoeken.

    Keuzestress? - Stuur ons, en we komen er samen uit.

    Help mij kiezen

    R1150 GS 1999-2004

    De R 1150 GS werd in 1999 aan het publiek voorgesteld. Hij had net als de R 1100 GS een dubbel voorspatbord: een klein, nauwelijks zichtbaar plastic spatbordje, en daar boven een enorm snavelvormig exemplaar in de kleur van de motor. Dit spatbord vormde aan de bovenkant ee Toon meer

    Merken

    Type product

    Type Wisselstuk

    Past op merk motor

    Prijs

    -
    13 Producten
    BENELUX EXCLUSIVE
    Motohansa BMW Pro Series Gereedschapskit
    € 242,25
    BENELUX EXCLUSIVE
    Motohansa BMW Pro COMPACT Series Gereedschapskit
    € 127,30
    Hyperpro Progressieve veren - BMW R11X0GS(A)
    € 107,80
    BUMOT Defender EVO koffersysteem R1150 GS / GSA
    € 899,-
    CruzTools - Roadtech B1 kit voor BMW

    CruzTools - Roadtech B1 kit voor BMW

    CruzTools - Roadtech B1 kit voor BMW
    Speciaal s...
    € 129,99
    NGK BKR7EKC bougie R1100GS / R1150GS / R1150GS Single Spark
    € 10,26
    Hyperpro Progressieve veren - BMW R 1150 GS - 1999 - 2003
    € 108,90
    € 102,79
    € 98,20
    BarkBusters Handbescherming BHG-019

    BarkBusters Handbescherming BHG-019

    BarkBusters Handbescherming voor R1100/R1150GS&G...
    € 98,20
    € 67,63
    € 62,99
    K&N Luchtfilter R1100GS / R1150GS

    K&N Luchtfilter R1100GS / R1150GS

    OE VERVANGING HIGH-FLOW LUCHTFILTERS ™

    ...
    € 62,99
    De R 1150 GS werd in 1999 aan het publiek voorgesteld. Hij had net als de R 1100 GS een dubbel voorspatbord: een klein, nauwelijks zichtbaar plastic spatbordje, en daar boven een enorm snavelvormig exemplaar in de kleur van de motor. Dit spatbord vormde aan de bovenkant een soort windvanger voor de oliekoeler. Heel opvallend was de asymmetrische dubbele koplamp. De onderste telelever-draagarm liep goed zichtbaar naar het motorblok, onder de 22 liter tank door. Het stuur was "kippentkoppelt", het gaf de bewegingen van de telelevervork niet door aan de bestuurder, door toepassing van een kogelkoppeling in de kroonplaat. De GS had een klein plastic kapje over het achterwiel, om het achterspatbord te vervangen. De cockpit bestond uit een grotere ruit, die in drie standen instelbaar was. Ondanks de lange veerwegen was de zithoogte toch binnen de perken gebleven, en het zadel was ook nog eens in hoogte verstelbaar. Ter vergroting van de bagagecapaciteit was een kofferset leverbaar, maar het achterste (duo) gedeelte van het zadel kon ook verwijderd worden, waarna een extra bagagerek beschikbaar werd. Hieronder zat een zeer netjes opgeborgen set boordgereedschap. De veervoorspanning achter kon zonder gereedschap met een draaiknop ingesteld worden. De GS was uitgerust met de kruisgespaakte wielen, zodat er ook tubelessbanden gebruikt konden worden. Omdat een terreinrijder af en toe juist graag wíl dat het achterwiel blokkeert, was het ABS op de GS uitschakelbaar. Net als zijn voorgangers bleek de R 1150 GS een uitstekende toermachine, met minder kwaliteiten in het zand. De R 1150 GS werd opgevolgd door de R 1200 GS.
    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »