Outback Motortek KTM 1090/1190/1290(R) Protection Combo - Allroadmoto
Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Outback Motortek KTM 1090/1190/1290(R) Protection Combo

    € 470,- STOCK VERKOOP - EMAIL OF BELLEN VOOR VOORRAAD - GEEN STOCK= Order annulatie
    COMBOdeal - De valbeugels van Outback Motortek zijn uitermate sterk & heel doordacht ontwikkeld. Crashbarsysteem voor de KTM - Bij www.allroadmoto.be... Toon meer
    16 variaties Model: 1190, Bouwjaar: 2015-2016, Compatibiliteit: Middenbok compatibel, Kleur: Orange
    • SNEL STOCK INFO? - 0484 82 42 30
    • FAST STOCK INFORMATION? - 0032484824230
    • INDIEN SUPER DRINGEND - BELLEN
    • HIGH URGENCY? CALL

    Productomschrijving

    Inhoud:

    Nieuwe release: Bovenste valbeugels in originele KTM-oranje! Een van de grootste voordelen van onze bovenste valbeugels is het niet-zwevende ontwerp. Om dit te bereiken, hebben we een heavy-duty beugel ontwikkeld om het bovenste gedeelte van de valbeugels te ondersteunen, waardoor de structuur wordt versterkt om te voorkomen dat de beugel buigt en breekt tijdens een val. Verder hebben we het extra gewicht verminderd door dezelfde buis met een diameter van 22 mm, zoals de crashbars van de KTM-fabriek, te gebruiken, in tegenstelling tot andere fabrikanten die buizen van 25 of zelfs 27 mm diameter gebruiken zonder de juiste ondersteuning. Lees hieronder om meer te weten te komen over onze KTM Adventure-functies voor de bovenste valbeugels. Let op: uw KTM 1090/1190 / 1290R / S moet zijn uitgerust met af fabriek gemonteerde KTM-crashbars om de montage van onze bovenste valbeugels te voltooien.

    Kenmerken:

    • Hand MIG gelast - Het gaat allemaal om de kracht! We blijven onze filosofie volgen: taaiheid en functionaliteit ten opzichte van uiterlijk. Hoewel onze lassers lassen doen lijken op kunst.
    • 22 mm stalen buis met wanddikte van 2 mm - Komt overeen met de specificaties van de KTM-crashbars in de fabriek
    • Minder is vaak meer - Een van onze doelen was om het lage zwaartepunt van het KTM 1090/1190/1290 (R) Adventure te behouden door dezelfde buisdiameter te gebruiken als de crashbars van de KTM-fabriek. Veel andere fabrikanten gebruiken buizen van 25 mm en zelfs 27 mm om het bovenste gedeelte van uw KTM te beschermen, maar het voegt tot 1-1,5 kg extra toe, waardoor het boven zwaarder wordt zonder een betere impactabsorptie te garanderen.
    • Moeilijke bevestigingspunten - Hier niet het geval! Precisie-lasergesneden stukken voor een perfecte montage met metalen beugels van 5 mm dik. Deze onderdelen absorberen veel impact van crashes, in plaats van het chassis van je motor, dat duizenden euro's waard is.
    • Poedercoating - gecombineerd met zandstralen is het een geweldige combinatie om het oppervlak van uw product te beschermen. Geen fratsen en sterk, net als je ADV / Dual Sport-motor!

    Wanneer we het woord "avontuur" horen, hebben we de neiging om het te associëren met reizen naar afgelegen gebieden van de wereld. Maar je hoeft niet van de kaart af te gaan om alleen maar avontuur te zoeken. Nu kunnen we met trots je opluchting bieden voor die spannende momenten waarop jij en je motor de Dakar-koorts krijgen.

    • Beschermt cruciale delen van de motor - oliecarter, motorhuis, oliekoeler, oliefilter en uitlaatheader! Dat is een lange lijst van zeer dure onderdelen om bloot te stellen aan elke vorm van schade die uw motorwaarde in een mum van tijd zal verminderen.

    • Uniek ontworpen ventilatiesysteem - Niet alleen uniek maar ook zeer goed doordacht. Er werden geen onnodige gaten ontworpen op deze bash-plaat. Het gevolg is dat uw motor minder snel oververhit raakt als modder en allerlei soorten puin van offroading naar de motor vliegen en vast komen te zitten tussen de skidplate en de motor / uitlaatheader.

    • Echte offroad en avontuurlijke vorm - wat betekent dat zelfs ?? Het betekent dat we ervaring hebben met het bouwen van eersteklas bash-platen. We vermijden het ontwerpen van carterplaten die de vorm hebben van dozen, scherpe randen en hoeken hebben.

    • Het enige bekende ontwerp met ribbels op de bodem van de skidplate - Randen helpen de skidplate met de minste weerstand over harde voorwerpen te glijden. Maar het belangrijkste is dat deze ruggen de onderkant van deze bash-plaat VERSTERKEN zonder onnodig gewicht toe te voegen.

    • 4 mm dik lasergesneden aluminium - Niets is ooit een overkill op een adventure bike, vandaar dat we ervoor kiezen om onze bash-platen te maken van dit belachelijk sterk en dik, maar lichtgewicht materiaal.

    • Stevige montagehardware - Precisie-lasergesneden stukken voor een perfecte montage met metalen beugels van 5 mm dik. Deze onderdelen absorberen veel impact van het rijden door de (off-road) hel, in plaats van het chassis of de motor van je fiets die duizenden euro's waard zijn.

    • Roestvrijstalen hardware - Deze kwaliteitsbouten en -moeren zien er altijd mooi en glanzend uit. Tenzij je fiets bedekt is met modder en stof ...

    • Gezandstraald om de best mogelijke hechting van de coatings te bereiken - het is een uiterst essentieel onderdeel van ons productieproces. Gezandstraalde oppervlakken zijn bestand tegen de meeste krassen op het oppervlak en geven u een product dat langer meegaat.

    • Poedercoating - gecombineerd met zandstralen is het een geweldige combinatie om het oppervlak van uw product te beschermen. Geen fratsen en stoer, net als je ADV / Dual Sport-fiets!

     
     
     

    Reviews

    5 from 5Based on 1 reviews
    Schrijf je eigen review
    5 from 5
    super produkt
    Gepost door: jurgen g. op 10 December 2019
    Outback Motortek KTM 1090/1190/1290(R) Protection Combo
    € 470,-
    Outback Motortek KTM 1090/1190/1290(R) Protection Combo
    Model: 1190, Bouwjaar: 2015-2016, Compatibiliteit: Middenbok compatibel, Kleur: Orange
    STOCK VERKOOP - EMAIL OF BELLEN VOOR VOORRAAD - GEEN STOCK= Order annulatie
    Toevoegen aan winkelwagen

    Recent bekeken

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »